Lipoliza – modelowanie sylwetki

Lipoliza iniekcyjna to niechirurgiczna metoda redukcji miejscowych depozytów tłuszczowych. Polega na ostrzykiwaniu skóry preparatami mającymi na celu „rozbicie” komórek tłuszczowych, które potem transportowane są do wątroby i usuwane z organizmu w procesach metabolicznych. Zabiegi lipolizy iniekcyjnej są obecnie najnowocześniejszą metodą skutecznej i trwałej metody redukcji tkanki tłuszczowej oraz cellulitu. W naszej klinice zabieg lipolizy iniekcyjnej wykonuje lekarz medycyny estetycznej.

ZALETY ZABIEGU

Zabieg jest mało inwazyjny, w pełni kontrolowalny i bardzo bezpieczny. Lipoliza iniekcyjna doskonale sprawdza się przy modelowaniu sylwetki oraz usuwaniu miejscowych nagromadzeń tkanki tłuszczowej. Jest jedną z lepszych metod na pozbycie się cellulitu, ponieważ nie niesie za sobą ryzyka powstania nierówności na skórze. Po zabiegu skóra wraz z zanikiem tkanki tłuszczowej, dopasowuje się do nowych kształtów i staje się idealnie gładka.

Wskazania

Wskazania do zabiegu to miejscowe otłuszczenie ciała. Lipoliza wykonywana jest najczęściej w okolicach nadmiernych nagromadzeń tkanki tłuszczowej: podbródka i brody, brzucha, ‘boczków’, ud oraz pośladków, wokół pach, nad kolanami.

Efekty zabiegu

– utrata kilku cm w obwodzie w miejscu iniekcji,
– lepszy metabolizm komórek skóry,
– lepsze mikrokrążenie,